De velle zon af en toe, de lichte en velle kleuren van natuur: herfst content is vrij lastig te maken. Vooral als het gaat om video en fotografie. De onderstaande tips kunnen je helpen om zomer content te produceren.

Kalender

Maak gebruik van een kalender. Waarom? Daarbij met een kalender houd je in de gaten welke dagen relevant zijn om jouw online content te produceren. Daarbij houd je de dagen van productie in de gaten. Een voorbeeld; normaliter is aan te raden om tussen 10.00u en 15.00u op de dag te filmen. Echter kan het zijn dat de zonlicht overheerst. Met de kalender kan je per dag de weersverwachtingen (felheid van zon) in de gaten houden voor productiedagen.

Vier de herfst!

De gevoel van herfst mag gevierd worden! Een herfst-campagne is de beste manier om je doelgroep te bereiken.

Je hebt bijvoorbeeld misschien al een jaarlijkse zomeruitverkoop of een evenement in je winkel of kantoor. Een van de beste manieren om deze activiteiten te promoten, is om een ​​inhoudsplan te maken waarin uw verschillende marketingkanalen – zoals e-mail en sociale media – zijn opgenomen om het nieuws te verspreiden.

Probeer iets nieuws!

Als de zomer een trage tijd is voor uw bedrijf, profiteer dan van de downtime en probeer iets nieuws.Misschien heb je het uitproberen van een nieuw sociaal netwerk – zoals Instagram of Pinterest – uitgesteld. Of misschien heb je erover nagedacht om mobiele apps te gebruiken om je marketinginspanningen te ondersteunen.

Neem de tijd om iets nieuws te leren deze zomer. U kunt het hele jaar door gebruiken wat u leert om meer zaken te doen.